Organisatieopstellingen

Organisatieopstellingen

Krachtig, inzichtelijk en doeltreffend!

 

Data 3-daagse bijscholing:
• 21 mei, 11 juni, 25 juni 2019
• 26 september, 10 oktober, 31 oktober 2019

Alle dagen van 10:00 uur tot 16:30 uur

Inschrijven

 

In deze bijscholing leer je over opstellingen m.b.t. werkdynamieken. Organisatieopstellingen zijn gericht op het individu, het team en de gehele organisatie.

Systeemdenken en werken betekent het totaalbeeld zien en niet alleen de details. Je krijgt oog voor de wijze hoe onderdelen binnen een groep, organisatie of bedrijf elkaar beïnvloeden en op elkaar reageren. Hierdoor kun je de dagelijkse realiteit beter begrijpen. Met als gevolg effectiever en duurzamer kunnen handelen en interveniëren.

Organisatie-opstellingen geven inzicht in de patronen, zodat er ruimte komt voor verandering of acceptatie van situaties.

Inhoud bijscholing:
Tijdens deze bijscholing leer je werken met en krijg je inzicht in werkdynamieken, organisatieopstellingen en structuuropstellingen. Daarnaast wordt gekeken naar de invloed van je eigen systemische bijdrage in een organisatiestysteem.
• Hoe zorg je voor holding space en bedding?
• Hoe formuleer je een goede systemische hulpvraag? Wat zijn de verschillende organisatieprincipes?
• Hoe begeleid je een organisatieopstelling? Hoe verloopt een structuuropstelling?

Een verdiepende bijscholing (fiscaal aftrekbaar) voor coaches, therapeuten en trainers.

Enige kennis van familieopstellingen is wenselijk. De minimale vereiste om aan te kunnen sluiten is de driedaagse workshop individueel-systemisch-werk, een cursus elders of ervaring met opstellingen. Deze 3-daagse workshop is zeer geschikt voor personen die de vertaalslag willen maken vanuit het familiewerk naar het organisatiewerk.

Na het volgen van deze 3-daagse bijscholing ontvang je het certificaat: ‘Basistraining Organisatie-opstellingen.’ Al onze bijscholingen zijn erkend door de NFG en je ontvangt dus bijscholingspunten (2 per dagdeel).

Prijs
€ 300,- p.p.

Inschrijven

Comments are closed.